Voglia ja Relove aloittavat yhteistyön

voglia & relove

Voglia ja second hand -pioneeri Relove ovat aloittaneet yhteistyön Reloven Helsinki-Vantaan lentoaseman ja Helsingin Stockmannin yhteydessä sijaitsevissa myymälä-kahviloissaan. Molempien brändien toimintaa ohjaa vahvat arvot ja halu toimia edelläkävijöinä kestävän muodin ja kiertotalouden parissa.

"Voglialla on aina suunniteltu vaatteita, jotka kestävät aikaa ja kulutusta. Siksi second-hand –liikemalli tuntuu meille hyvin luontevalta. Mitä korkeampaa laatua valmistetaan, sitä useampi käyttäjä pystyy kantamaan vaatetta sen pitkän elinkaaren aikana. Tuotteiden pitkäikäisyyteen keskittyminen on yksi merkittävimmistä vastuullisuusteoista, joita brändit pystyvät tehdä. Haluamme tarjota varastomme mallikappaleille, pienille erikoiserille, ja pikkuvikaisille tuotteille mahdollisuuden päästä osaksi ihmisten pukeutumista.”, kertoo Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

“On ilo ja kunnia tehdä yhteistyötä kotimaisen brändin kanssa, jolla on pitkä historia laadukkaiden ja ajattomien vaatteiden tuotannossa. Voglia-tuotteet valmistetaan laadukkaista materiaaleista, ja on ollut upeaa nähdä brändin viime vuosina toteutettu uudistus. Kohderyhmämme kohtaavat saumattomasti, sillä meiltä etsitään laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa ja kierrättämistä. Voglian valikoimasta löytyy kaikki tarvittava klassiseen kapselivaatekaappiin, joka tekee pukeutumisesta helpompaa ja ekologisempaa.”, toteaa Vera Aladin Reloven Head of Marketing and Sales.

Reloven uusi Helsinki-Vantaalla sijaitseva liike on maailman ensimmäinen lentoasemalle toteutettu second hand –konsepti. Tällainen sijainti mahdollistaa laajemman, kansainvälisen kohderyhmän tavoittamisen sekä uuden kiinnostavan kiertotalousajattelun levittämisen uusille kuluttajaryhmille. Yhteistyön tärkein tavoite on antaa tuotteille toinen mahdollisuus ja pitkä elinkaari ihmisten arjessa.

Katriina Virtanen
Toimitusjohtaja, Voglia Oy

Relove Second hand & Café on vuonna 2016 perustettu kotimainen second hand -pioneeri ja perheyritys. Tarjoamme kokonaisvaltaisia ja vastuullisia elämyksiä kaikille aisteille. Teemme second hand -tuotteiden ostamisesta ja myymisestä vaivattoman elämyksen, ja keidasmaisessa kahvilassamme kohtaamiset sekä terveelliset makuelämykset ovat keskiössä. Koska kierrättäminen on kaunista!

Vera Aladin
Head of Marketing and Sales, Relove Oy