TOIMITUSEHDOT JA MAKSUTAVAT LYHYESTI:

Suomalaisesta Voglia.fi verkkokaupasta ostaminen on helppoa, turvallista ja tilauksesi lähtee aina viimeistään seuraavana arkipäivänä matkaan. Jos tilauksesi ei vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 14 päivän maksuton palautusoikeus.

Ostamista varten sinun tulee ilmoittaa oikea ja toimiva sähköpostiosoite, sillä onnistuneesta tilauksesta lähtee tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi. Tilausvahvistuksella olevan lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetyksen kulkua.

Tilaukseen liittyvät toimituskulut sekä valittuun maksutapaan mahdollisesti liittyvät kulut näet jo ostoskorivaiheessa eriteltyinä. Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaa ulkopuoliset palveluntarjoajat: suomalainen OP:n omistama Checkout Finland ja Klarna Oy.

Mikäli palautat koko tilauksesi, niin hyvitämme toimituskulut palautuksen yhteydessä. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta haluat vaihtaa osan tuotteista, niin voit ilmoittaa siitä meille sähköpostilla palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€ ja pääset tilaamaan haluamasi tuotteet.

Hyväksyessäsi tilauksen sitoudut Voglian verkkokaupan toimitusehtoihin. Voglia.fi -verkkokauppa hyväksyy asiakkaakseen vain täysi-ikäiset henkilöt ja toimittaa tilaukset yli 18-vuotiaille henkilöille Manner-Suomeen.

  1. Toimitustavat

    Nouto valitsemastasi postista, hinta 6,90€ 

    Noudat tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista / Postin palvelupisteestä. Voit seurata Postin sivuilta paketin kulkua tilausvahvistuksella olevan koodin JJFI.... avulla.

    Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 6,90€

    Noudat tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi.

    Lähetämme tuotteet aina viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos et ole saanut Postin ilmoitusta saapuneesta lähetyksestä viikon sisällä tilauksestasi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää onko Postin pakettitoimitus viivästynyt. HUOM! Postin lakko saattaa vaikuttaa pakettisi toimitusaikaan, mikäli valitset toimitustavaksi Postin.

    DHL Express toimitus, hinta 7,90€

    Saat tuotteesi haluamaasi paikkaan 1-2 arkipäivässä, esimerkiksi kotiinkuljetuksena, toimituksena työpaikalle tai valitsemaasi noutopisteeseen. Tilauksen jälkeen DHL on sinuun yhteydessä, jolloin voit sopia mieleisesi toimitusajan ja -paikan.

    Nouto myymälästä (Tripla tai Koskikeskus), hinta 0,00€

    Saat tuotteesi toimitettuna suoraan myymäläämme, toimitusaika 2-6 arkipäivää. Saat sähköpostitse ilmoituksen paketin saapumisesta, jonka jälkeen sinulla on viikko aikaa noutaa pakettisi myymälästä.

  1. Maksutavat

Sinun käytössäsi on laaja valikoima turvallisia maksutapoja, joista voit valita sinulle sopivimman:

  • oma verkkopankkisi
  • kaikki yleisimmät luottokortit
  • mobiilimaksaminen
  • Klarna-lasku & Klarna erämaksu.

Verkkopankkimaksut: 
Verkkopankkimaksuissa Checkout Finland Oy (y-tunnus: 2196606-6) välittää maksusi Voglia Oy:lle. Tiliotteellasi maksun saajana näet Checkout Finland Oy:n.

Luottokortit:
Voit maksaa Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard -korteilla, jolloin maksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL -suojatulla verkkomaksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme, vaan Checkout finland Oy toimii ainoastaan maksunvälityspalvelun tarjoajana ja näkyy maksun saajana asiakkaan korttilaskulla.  Verkkokaupassa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.  Voglia Oy / voglia.fi -verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.

Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.

Mobiilimaksutavat:
OPn Pivo on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa. Maksuehdot ovat tarjolla Pivon sivuilta, pivolompakko.fi/ehdot.html

Mobilepay:
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass:
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto:
Maksuehdot ovat tarjolla osoitteessa https://siirto.fi/

Klarnan maksutavat:

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tapahtuu suoraan Klarnalle / Klarna toimii luoton tarjoajana.

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Ei laskutuslisää, ei korkoa, kun maksat laskusi 14 vuorokauden sisällä, tuotteet saatuasi.

Valitessasi LASKUN, saat tuotteistasi LASKUN SÄHKÖPOSTIISI, kun tilaus on käsitelty. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, mikäli laskua ei näy. Laskun kulut / koron määrittää Klarna Oy ja se on nähtävillä maksutapaa valittaessa. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

  • Osamaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti useammassa kuukausierässä. Huomioithan, että tällöin sinulta veloitetaan maksutapaan liittyen erillisiä laskutus / luoton avausmaksuja, sekä mahdollisesti luottokorkoa maksuajasta ja summan suuruudesta riippuen.

Tiedot laskusta saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Katso voimassa olevat sopimusehdot täältä.

  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.

Klarna / Privacy Policy

Jotta sinulle voidaan tarjota Klarnan maksutapoja, välitämme sinusta tietoa Klarnalle, kuten yhteystietosi ja tiedot tilauksesta, jotta Klarna voi arvioida, voidaanko sinulle tarjota eri maksutapoja, ja tarjota sinulle sopivat maksutavat.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä . Henkilötietojasi käsitellään soveltuvan tietosuojalainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

  1. Palautusoikeus

Käyttämättömillä ja vahingoittumattomilla tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus. Palautuskäytäntö riippuu valitusta toimitustavasta, tarkemmat ohjeet löydät alta.

Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa myymälöissämme (Koskikeskuksen ja Triplan myymälöitä lukuun ottamatta). Vain seuraavien ohjeiden mukaan takaamme sinulle maksuttoman palautuksen.

Palautustavasta riippumatta lähetä tieto sähköpostilla tekemästäsi palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi

Toimitustapana Posti: PALAUTUS POSTIN HELPOSTI-KOODILLA
- Rekisteröi palautus osoitteessa: posti.fi/palautapaketti
- Syötä pakettisi lähetystunnus (JJFI -alkuinen)
- Sivusto antaa sinulle yksilöllisen Helposti-koodin, joka tulee kirjoittaa paketin päälle. Säilytä koodi myös itselläsi!
- Vie palautus haluamaasi postiin tai pakettiautomaattiin
Tosite palautuksesta sinun tulee säilyttää siihen asti, kunnes olet saanut hyvityksen palautuksestasi.

Toimitustapana DHL: katso tarkemmat tiedot voglia.fi/dhl
- Liimaa paketin päälle palautustarra
- Etsi lähin DHL palvelupiste https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/index.jsp tai tilaa nouto https://mydhl.express.dhl/fi/fi/auth/login.html 
- Säilytä palautuksestasi kuitti siihen asti, kunnes palautuksesi on käsitelty ja olet saanut siitä hyvityksen.

Toimitustapana nouto myymälästä: (Tripla ja Koskikeskus)
- Palauta paketti myymälään josta olet sen noutanut tiiviisti pakattuna.
- Saat kuitin palautuksestasi. Kuitti tulee säilyttää.

Säilytä kuitti tekemästäsi palautuksesta aina siihen asti, kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on saapunut tilillesi / luottokortillesi / olet saanut sähköpostilla ilmoituksen laskusi mitätöinnistä (muutoksesta). 

Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Mahdolliset tuotteiden tilaamisesta aiheutuneet toimituskulut hyvitämme takaisin, mikäli palautus koskee koko tilausta.

Palautuksen saavuttua, tai kun asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteet takaisin, Voglia Oy suorittaa hyvityksen viipymättä Checkout Finlandin tai Klarnan kautta. Suoritus tapahtuu sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäistä tilausta tehdessään. 
Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

4. Tuotevaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, kannattaa tuote tilata uudelleen verkkokaupasta ja  palauttaa vaihdettava tuote palautusohjeen mukaisesti. Näin varmistat, että toivomaasi tuotetta on vielä saatavilla. Mikäli palautat kaikki tuotteet / tuote on ollut ainoa ostoksesi, niin hyvitämme toimituskulut palautuksen yhteydessä. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta vaihdat vain osan tuotteista, niin voit ilmoittaa siitä meille palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€.

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@voglia.fi

Ilmainen asiakaspalautus koskee vain DHL palautustarralla-, ja Postin kautta palautettuja paketteja, joissa on käytetty, joko Helposti-koodia tai
Postin asiakaspalautustunnusta: 601708.
Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

5. Reklamaatiot ja kuluttajansuoja

Vastaamme korkealaatuisten tuotteidemme virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän vaihto- ja palautusajan jälkeen.
Havaittuasi vian ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen korjaamiseksi.
Kuluttajansuojalaki, joka suojaa sinun oikeuksiasi asiakkaana, koskee myös ostosten tekoa meillä.

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme tekemään välittömästi osoitteeseen: asiakaspalvelu@voglia.fi
Jos saat virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen, tulee tuote palauttaa Voglia Oy:lle asiakaspalautuksena edellä olevan ohjeen mukaisesti.

6. Etämyyntisopimuksen peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan ilmoitettava yksiselitteisesti Voglia Oy:lle päätöksestään peruuttaa sopimus. Peruuttamisilmoitus on mahdollista tehdä kirjeellä postitse (Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi) tai sähköpostilla: asiakaspalvelu@voglia.fi

Etämyyntisopimuksen peruuttamiseen tulee asiakkaan käyttää alla olevasta linkistä aukeavaa lomaketta:
www.vogliashop.fi/editor_files/file/Vogliashop%20peruuttamisilmoitus_2014.pdf
Lomake tulee lähettää em. tavalla Voglia Oy:lle, sekä liittää täytettynä palautettavien tuotteiden yhteyteen.
Peruuttamisoikeuden ilmoittamisen/ käyttämisen jälkeen tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoituksen tekemisestä. Tuotteet tulee toimittaa hyvin pakattuina postin toimipisteeseen. Palautus tulee tapahtua käyttämällä Voglia Oy:n asiakkaalle maksutonta asiakaspalautustunnusta: 601708. Palautuksesta saatava kuitti on asiakkaan säilytettävä 3kk ajan. Postiennakolla tai muilla toimitustavoilla palautettujen tuotteiden toimituskuluja emme hyvitä.

Tilauksen peruminen ennen toimitusta
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi
Voglia.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja laskun mitätöintiin / rahojen palauttamisen asiakkaalle.

  1. Muut toimitusehdot

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, sekä oikeuden tehdä muutoksia palveluun tai sen ehtoihin milloin tahansa.

Käyttäjä puolestaan vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

Verkkokaupan sisältö- ja info-sivuilla oleva mahdollinen virheellinen hinta ei oikeuta tuotteen ostamiseen tähän hintaan, vaan tuotteen hinta on tuotekortilla / ostoskorissa näkyvä hinta.
Mahdolliset hintojen / toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Käyttämättä jäänyttä alennuskoodia ei voi laskea tilaukselle jälkikäteen.
Verkkokaupassa tehdyt ostokset eivät kerrytä bonusta, eikä bonuksia voi käyttää verkkokaupassa.

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvänä hintavirheenä voidaan pitää esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on merkitty erheellisesti 0,00€ tai esimerkiksi 0,59€. Edellä mainituissa tapauksissa virheellinen hinta on niin selvästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Voglia ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Voglia verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Voglia.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Voglia. Se pukee sinua.