TOIMITUSEHDOT JA MAKSUTAVAT LYHYESTI:

Suomalaisesta Voglia.fi verkkokaupasta ostaminen on helppoa, turvallista ja tilauksesi lähtee aina parin seuraavan arkipäivän aikana matkaan. Jos tilauksesi ei vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 14 päivän maksuton palautusoikeus.

Oikean koon valintaa varten olemme lisänneet jokaiselle tuotesivulle tuotekohtaisen kokotaulukon, josta voit tarkistaa itsellesi sopivan koon. Muistathan tarkistaa jokaisen tuotteen kohdalla taulukon kokosuositukset. Taulukko aukeaa kokovalikon alapuolelta mittanauhaa klikkaamalla.

Ostamista varten sinun tulee ilmoittaa oikea ja toimiva sähköpostiosoite, sillä onnistuneesta tilauksesta lähtee tilausvahvistus antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi. Tilausvahvistuksella olevan lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetyksen kulkua.

Tilaukseen liittyvät toimituskulut sekä valittuun maksutapaan mahdollisesti liittyvät kulut näet jo ostoskorivaiheessa eriteltyinä. Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaa ulkopuoliset palveluntarjoajat: suomalainen OP:n omistama Checkout Finland ja Klarna Oy.

Mikäli palautat koko tilauksesi, niin hyvitämme toimituskulut palautuksen yhteydessä. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta haluat vaihtaa osan tuotteista, niin voit ilmoittaa siitä meille sähköpostilla palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€ ja pääset tilaamaan haluamasi tuotteet.
Mikäli toimituskulut ovat olleet ilmaiset vain tietyn summan ylittävissä tilauksissa, on meillä oikeus vähentää toimituskulut hyvitettävästä summasta, mikäli osapalautuksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle asetetun rajan.

Hyväksyessäsi tilauksen sitoudut Voglian verkkokaupan toimitusehtoihin. Voglia.fi -verkkokauppa hyväksyy asiakkaakseen vain täysi-ikäiset henkilöt ja toimittaa tilaukset yli 18-vuotiaille henkilöille Manner-Suomeen.

1. Toimitustavat

Nouto valitsemastasi postista, hinta 4,90€
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postistasi 1-4 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista / Postin palvelupisteestä. Voit seurata Postin sivuilta paketin kulkua tilausvahvistuksella olevan koodin JJFI.... avulla.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 4,90€
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista 1-4 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi.

DHL Express toimitus, hinta 5,90€
Saat tuotteesi haluamaasi paikkaan 1-3 arkipäivässä, esimerkiksi kotiinkuljetuksena, toimituksena työpaikalle tai valitsemaasi noutopisteeseen. Tilauksen jälkeen DHL on sinuun yhteydessä, jolloin voit sopia mieleisesi toimitusajan ja -paikan.

Nouto Voglia-myymälästä, hinta 0,00€
Saat tuotteesi toimitettuna suoraan myymäläämme, toimitusaika 2-7 arkipäivää. Saat sähköpostitse ilmoituksen paketin saapumisesta, jonka jälkeen sinulla on viikko aikaa noutaa pakettisi myymälästä.

2. Maksutavat

Sinun käytössäsi on laaja valikoima turvallisia maksutapoja, joista voit valita sinulle sopivimman:

  • oma verkkopankkisi
  • kaikki yleisimmät luottokortit
  • mobiilimaksaminen
  • Klarna-lasku & Klarna erämaksu.
Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksuissa Checkout Finland Oy (y-tunnus: 2196606-6) välittää maksusi Voglia Oy:lle. Tiliotteellasi maksun saajana näet Checkout Finland Oy:n.

Luottokortit
Voit maksaa Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard ja Debit MasterCard -korteilla, jolloin maksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL -suojatulla verkkomaksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme, vaan Checkout finland Oy toimii ainoastaan maksunvälityspalvelun tarjoajana ja näkyy maksun saajana asiakkaan korttilaskulla. Verkkokaupassa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut. Voglia Oy / voglia.fi -verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.

Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.

Mobiilimaksutavat
OPn Pivo on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa. Maksuehdot ovat tarjolla Pivon sivuilta, lue lisää täältä.

Mobilepay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, lue lisää täältä.

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, lue lisää täältä.

Siirto
Maksuehdot ovat tarjolla osoitteessa siirto.fi

Klarnan maksutavat
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tapahtuu suoraan Klarnalle / Klarna toimii luoton tarjoajana.

Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Ei laskutuslisää, ei korkoa, kun maksat laskusi 14 vuorokauden sisällä, tuotteet saatuasi.
Valitessasi LASKUN, saat tuotteistasi LASKUN SÄHKÖPOSTIISI, kun tilaus on käsitelty. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, mikäli laskua ei näy. Laskun kulut / koron määrittää Klarna Oy ja se on nähtävillä maksutapaa valittaessa. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Osamaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti useammassa kuukausierässä. Huomioithan, että tällöin sinulta veloitetaan maksutapaan liittyen erillisiä laskutus / luoton avausmaksuja, sekä mahdollisesti luottokorkoa maksuajasta ja summan suuruudesta riippuen. Tiedot laskusta saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Katso voimassa olevat sopimusehdot täältä.

Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
Klarna / Privacy Policy

Jotta sinulle voidaan tarjota Klarnan maksutapoja, välitämme sinusta tietoa Klarnalle, kuten yhteystietosi ja tiedot tilauksesta, jotta Klarna voi arvioida, voidaanko sinulle tarjota eri maksutapoja, ja tarjota sinulle sopivat maksutavat.

Löydät lisätietoa Klarnasta täältä . Henkilötietojasi käsitellään soveltuvan tietosuojalainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

3. Palautusoikeus

Verkkokaupasta ostetut tuotteet voit aina palauttaa Voglia myymälään 14 vrk. sisällä pakettisi saapumisesta. Voit myös vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa / väriä myymälässä, mutta kokonaan vaihto toiseen erihintaiseen tuotteeseen ei ole valitettavasti vielä mahdollista.

Kun haluat palauttaa tuotteet meille Postin tai DHL:n kautta maksutta, toimithan alla olevan ohjeen mukaisesti. Vain silloin voimme taata sinulle maksuttoman palautuksen.

Palautustavasta riippumatta lähetä aina tieto palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi. Palautettavat tuotteet tulee olla pakattuina esim. alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, sekä tuotteiden mukana tulee olla palautuslomake asianmukaisesti täytettynä.

Palautus myymälään
Toimitustavasta riippumatta voit aina palauttaa pakettisi myymäläämme.Palautuksesi lähtee normaalien kuljetustemme mukana verkkokaupan varastolle, jossa paketin saavuttua tehdään hyvitys alkuperäistä maksutapaa käyttäen. Palautus on sinulle maksuton.

Palautus asiakaspalautustunnuksella
Toimitustavasta riippumatta voit aina käyttää Postin asiakaspalautusta. Kirjoita Voglian asiakaspalautustunnus 601708 paketin päälle ja toimita Postin asiointipisteeseen. Säilytä saamasi kuitti siihen asti, että olet saanut hyvityksen.

Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

Tilauksen toimitustapana Posti Palautus Postin Helposti-koodilla
Rekisteröi palautus osoitteessa: posti.fi/palautapaketti. Rekisteröintiä varten tarvitset pakettisi lähetystunnuksen (JJFI -alkuinen). Sivusto antaa sinulle yksilöllisen Helposti-koodin, joka tulee kirjoittaa paketin päälle. Säilytä koodi myös itselläsi! Vie palautus haluamaasi postiin tai pakettiautomaattiin

Toimitustapana DHL: katso tarkemmat tiedot voglia.fi/dhl
Liimaa paketin päälle palautustarra
Etsi lähin DHL palvelupiste https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/index.jsp tai tilaa nouto https://mydhl.express.dhl/fi/fi/auth/login.html 
Voit tehdä palautuksen myös Postin asiakaspalautustunnuksella 601708 toimittamalla paketin Postin asiointipisteeseen.


Muista aina!

Pakkaa palautettavat tuotteet huolella ja niitä vahingoittamatta. Liitä aina palautuksesi mukaan palautusilmoituslomake huolellisesti täytettynä. Säilytä kuitti tekemästäsi palautuksesta aina siihen asti, kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on saapunut tilillesi / luottokortillesi / olet saanut sähköpostilla ilmoituksen laskusi mitätöinnistä (muutoksesta). 

Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Voglia Oy suorittaa hyvityksen Checkout Finlandin tai Klarnan kautta – maksutavastasi riippuen. Mahdolliset tuotteiden tilaamisesta aiheutuneet toimituskulut hyvitämme takaisin, mikäli palautus koskee koko tilausta. Mikäli toimituskulut ovat olleet ilmaiset vain tietyn summan ylittävissä tilauksissa, on meillä oikeus vähentää toimituskulut hyvitettävästä summasta, mikäli osapalautuksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle asetetun rajan.

Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön tai niiden kunto ei vastaa uutta tuotetta, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

Ilmainen asiakaspalautus koskee Voglia-myymälöihin palautettuja, DHL palautustarralla lähetettyjä ja Postin kautta palautettuja paketteja, joissa on käytetty, joko Helposti-koodia tai Postin asiakaspalautustunnusta: 601708.
Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

4. Tuotevaihto

Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, kannattaa tuote tilata uudelleen verkkokaupasta ja palauttaa vaihdettava tuote palautusohjeen mukaisesti. Näin varmistat, että toivomaasi tuotetta on vielä saatavilla. Kun tuotteita rajallinen / rajoitettu / numeroitu erä myynnissä, emme valitettavasti voi taata sitä, että tuotevaihdon yhteydessä oikeaa kokoa on enää saatavilla, mikäli lähetät vaihtotoiveesi joko palautuspaketin mukana tai sähköpostitse.

Mikäli palautat kaikki tuotteet / tuote on ollut ainoa ostoksesi, niin hyvitämme toimituskulut palautuksen yhteydessä. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta vaihdat vain osan tuotteista, niin voit ilmoittaa siitä meille palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€.

5. Reklamaatiot ja kuluttajansuoja

Vastaamme korkealaatuisten tuotteidemme virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän vaihto- ja palautusajan jälkeen.
Havaittuasi tuotevirheen, otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen korjaamiseksi, jotta voimme selvittää reklamaation aiheellisuuden.
Kuluttajansuojalaki, joka suojaa sinun oikeuksiasi asiakkaana, koskee myös ostosten tekoa meillä.

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme tekemään välittömästi osoitteeseen: asiakaspalvelu@voglia.fi
Jos saat virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen, tulee tuote palauttaa Voglia Oy:lle asiakaspalautuksena edellä olevan ohjeen mukaisesti.

6. Etämyyntisopimuksen peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan ilmoitettava yksiselitteisesti Voglia Oy:lle päätöksestään peruuttaa sopimus. Peruuttamisilmoitus on mahdollista tehdä kirjeellä postitse (Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi) tai sähköpostilla: asiakaspalvelu@voglia.fi

Etämyyntisopimuksen peruuttamiseen tulee asiakkaan käyttää tätä lomaketta.
Lomake tulee lähettää em. tavalla Voglia Oy:lle, sekä liittää täytettynä palautettavien tuotteiden yhteyteen.
Peruuttamisoikeuden ilmoittamisen/ käyttämisen jälkeen tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoituksen tekemisestä. Tuotteet tulee toimittaa hyvin pakattuina postin toimipisteeseen. Palautus tulee tapahtua käyttämällä Voglia Oy:n asiakkaalle maksutonta asiakaspalautustunnusta: 601708. Palautuksesta saatava kuitti on asiakkaan säilytettävä 3kk ajan. Postiennakolla tai muilla toimitustavoilla palautettujen tuotteiden toimituskuluja emme hyvitä.

Tilauksen peruminen ennen toimitusta
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi
Voglia.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja laskun mitätöintiin / rahojen palauttamisen asiakkaalle.

7. Muut toimitusehdot

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, sekä oikeuden tehdä muutoksia palveluun tai sen ehtoihin milloin tahansa.

Käyttäjä puolestaan vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

Verkkokaupan sisältö- ja info-sivuilla oleva mahdollinen virheellinen hinta ei oikeuta tuotteen ostamiseen tähän hintaan, vaan tuotteen hinta on tuotekortilla / ostoskorissa näkyvä hinta.
Mahdolliset hintojen / toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Käyttämättä jäänyttä alennuskoodia ei voi laskea tilaukselle jälkikäteen.
Verkkokaupassa tehdyt ostokset eivät kerrytä myymälöiden kanta-asiakkaan bonusta, eikä bonuksia voi käyttää verkkokaupassa.

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvänä hintavirheenä voidaan pitää esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on merkitty erheellisesti 0,00€ tai esimerkiksi 0,59€. Edellä mainituissa tapauksissa virheellinen hinta on niin selvästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Voglia ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Voglia verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, työnseisauksesta/lakosta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Voglia.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.