Voglia ja Mainio avaavat yhteisen Summer Shopin Mannerheimintielle

voglia myymalat

Kaksi kotimaista vaatebrändiä, Voglia ja Mainio, avaavat yhteisen kesämyymälän Helsinkiin (Mannerheimintie 2) tuoden laadukkaat ja vastuulliset vaatteet kaupungin sydämeen.

Yhteistyö tuo kestävän muodin ystäville lisää vaihtoehtoja ja helpottaa hankintojen tekemistä. Voglian ja Mainion mallistot täydentävät toisiaan – yhdessä valikoima on poikkeuksellisen monipuolinen ja korkealaatuinen.

Voglialla on vankat juuret laadukkaiden ja ajattomien vaatteiden valmistuksessa. Mallistoissa klassisuus yhdistyy pehmeyteen, vastuullisiin materiaaleihin ja kauniisiin siluetteihin. Uudessa keskustan myymälässä pääsee tutustumaan monipuoliseen kesämallistoon ja Staples -suosikkeihin. Mainio puolestaan esittelee koko perheelle sopivat raikkaat kesäuutuudet.

Kesämyymälässä pääsee lisäksi tutustumaan Voglian pellavaisiin spa- ja kylpytuotteisiin sekä Flow Cosmeticsin korkealaatuiseen luonnonkosmetiikkaan.

"Olen todella iloinen, että pääsemme jatkamaan yhteistyötä Mainion kanssa tänäkin kesänä, sillä viime vuoden yhteiset kesämyymälät saivat ihanan vastaanoton asiakkailtamme”, kertoo Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

”Olemme innoissamme Summer Shopin avaamisesta alamme konkarin Voglian kanssa – yhteistyössä on voimaa! On myös upeaa avata kesäkauppa Helsingin keskustaan, minne asiakkaamme ovat jo pitkään toivoneet Mainion aikuisten vaatteita saataville. Odotamme ihania kohtaamisia uusien ja vanhojen asiakkaidemme kanssa kesän aikana Summer Shopilla”, sanoo Mainion toimitusjohtaja Johanna Vaissi.

Myymälä on auki seuraavasti 5.6.–31.8.2023:
ma - pe 11–19
la 11–17
su 12–16

Mannerheimintie 2, Helsinki

Voglia Oy on vuonna 1983 perustettu suomalainen muotitalo, jonka tyyli on ajaton, harkittu ja pehmeä. Perheyrityksen tavoitteena on luoda kauniita, pitkäikäisiä ja laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa sekä visuaalisesti että funktionaalisesti. Vastuullisuus on koko Voglian toiminnan lähtökohta – brändi pyrkii konkreettisiin tekoihin ja läpinäkyvyyteen aina materiaalivalinnoista logistiikkaansa asti.

Persoonallisista printeistä ja omasta vahvasta tyylistään tunnettu Mainio on valmistanut vaatteita lapsille ja aikuisille vuodesta 2014. Vastuullisuus ja läpinäkyvyys ovat Mainion tuotannon lähtökohdat. Luomupuuvilla on alusta asti ollut mallistojen perusta, ja Mainio on ensimmäinen suomalainen GOTS-sertifioitu lastenvaateyritys.

Mainio Clothing Oy
Johanna Vaissi, toimitusjohtaja