Voglia ja NOSH jatkavat yhteistyötä – uusi myymälä Tampereelle

voglia & noshKesä 2022 oli Voglialle ja Noshille positiivinen, sillä yhteinen pop up -kauppa Hämeenlinnassa menestyi hyvin. Asiakkaiden toiveesta brändit jatkavat yhteistyötä – tällä kertaa myymälä palvelee Tampereen Ratinassa.

Voglia ja NOSH ovat molemmat kotimaisia vastuullisen muodin edelläkävijöitä; yhteinen arvopohja tekee tiimityöstä luontevaa. ”Olemme iloisia saadessamme jatkaa työskentelyä Voglian kanssa ja päästessämme kohtaamaan asiakkaita Tampereella”, sanoo Nosh Company Oy:n toimitusjohtaja Hanna Rannila. ”Samanhenkisten yritysten kanssa on mahtavaa tehdä yhteistyötä. Hyödymme siitä kaikki ja opimme toisiltamme”, toteaa myös Voglia Oy:n toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

Paikallisten vaatemerkkien yhteistyö tuo kuluttajille entistä enemmän vaihtoehtoja ja helpottaa hankintojen tekemistä. Mallistot täydentävät toisiaan, ja yhdistetty valikoima on poikkeuksellisen monipuolinen sekä korkealaatuinen. Ratinassa 13.10. auenneen talvimyymälän tarjontaan kuuluvat niin arkistojen aarteet kuin tuoreimmat uutuudetkin ja tietysti asiakkaiden luottosuosikit.

Lisätietoa ja ajankohtaisia uutisia yhteismyymälästä löytyy molempien brändien verkkosivuilta ja somekanavista. Voglia ja NOSH toivottavat sekä kaikki tamperelaiset että kaupungissa vierailevat tervetulleiksi tutustumaan pop up -liikkeeseensä!

NOSH on vuonna 2009 perustettu suomalainen vaatemerkki, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Sen valikoimaan kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naistenvaatteet. NOSH-vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu puuvilla. Kaikki NOSH-vaatteet valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. NOSH-positiivisuus on iloa, halua ja hyvää asennetta, joka ulottuu ja kuuluu kaikille.

Katriina Virtanen
Toimitusjohtaja, Voglia Oy