Voglia ja Papu Design avaavat viisi yhteistä talvimyymälää

Voglia & PapuKaksi kotimaista vastuullisista designtuotteistaan tunnettua brändiä, Voglia ja Papu, rakentavat syksyn aikana viisi yhteistä sesonkimyymälää eri puolille Suomea.

Vogliaa ja Papua yhdistää vastuullisuuden lisäksi laatuun ja mallistojen ajattomuuteen panostaminen. Molemmat brändit uskovat myös monikanavaisuuden tärkeyteen. Verkkokauppa on nykyajan välttämättömyys, mutta fyysisetkin myymälät ovat merkittäviä. Vaikka sekä Voglia että Papu tarjoavat läpinäkyvästi tietoa tuotteistaan ja toiminnastaan netissä, asiakkaan kasvokkain kohtaamista ei korvaa mikään. Liikkeissä asiakaspalvelu lisää bränditietoutta, auttaa sopivien tuotteiden löytämisessä ja tukee ostopäätösten teossa.

Monipuolisen palvelun ja erilaisten ostotapojen tarjoaminen on osa vastuullisuustyötä. ”Me voglialaiset haluamme kehittää ja muuttaa muotiteollisuutta rakentamalla maailmaa, jossa vastuullisuus on osa hyvää oloa. Jaamme tämän ajatuksen Papun kanssa. Yhdessä voimme tarjota asiakkaillemme entistä laajemman valikoiman kotimaisia laatuvaatteita ympäri maata”, Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen toteaa.

”Papu on jo useamman vuoden ajan perustanut pop up -myymälöitä pääsääntöisesti Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin joko yksin tai yhteistyössä toisten kotimaisten brändien kanssa. Nyt Voglian kanssa rakennamme viisi yhteistä myymälää Varsinais- ja Pohjois-Suomeen”, kertoo Papun toimitusjohtaja Anu Vauhkonen.

Sijainnit on valittu luontaisen asiakasvirran mukaan; yhteiset talvikaupat pystytetään Raision Myllyyn, Turun Skanssiin, Kuopion Matkukseen sekä Rovaniemen Kauppakadulle ja Oulun Torikadulle. Voglia ja Papu toivottavat kaikki tervetulleiksi ja odottavat innolla niin uusia kohtaamisia kuin iloisia jälleennäkemisiäkin!

Myymälät avautuvat loka- ja marraskuun aikana seuraavasti:

Turku, 4.10.2022
Kuopio, 13.10.2022
Oulu & Rovaniemi, 20.10.2022
Raisio, 2.11.2022

Voglia – True Nordic Charm

Voglia on vuonna 1983 perustettu suomalainen muotitalo, jonka tyyli on ajaton, harkittu ja pehmeä. Perheyrityksen tavoitteena on luoda kauniita, pitkäikäisiä ja laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa sekä visuaalisesti että funktionaalisesti. Vastuullisuus on koko Voglian toiminnan lähtökohta – brändi pyrkii konkreettisiin tekoihin ja läpinäkyvyyteen aina materiaalivalinnoista logistiikkaansa asti.

Papu – For lasting happiness

Papu-vaatteet tulevat maailman onnellisimmasta maasta. Niinpä niitä luovat ihmiset, jotka tietävät onnellisuudesta jotakin. Me uskomme, että parasta onnea on sellainen, joka kestää. Siksi me myös teemme vaatteita, jotka kestävät: kestävästi tuotetuista materiaaleista, kestävällä tyylillä. Jotta sinä saisit pukeutua onnellisesti ja ajattomasti, milloin vain.

Katriina Virtanen
Toimitusjohtaja, Voglia Oy