Voglian unisex-kampanja Sinun kerää varoja Väestöliiton työhön

Sinun, Voglia Unisex

Voglian syksyn tärkeimpiin projekteihin kuuluu yhteistyö Väestöliiton kanssa. Sinun-nimisellä unisex-kampanjallaan uudistunut perheyritys haluaa tukea yhdenvertaisuustyötä ja tehdä näkyväksi sen, että Voglia-tuotteet on tarkoitettu kaikille, esimerkiksi sukupuoleen tai ikään katsomatta.

”Avoimuus ja arvostava vuoropuhelu rakentavat yhteyttä ihmisten välillä. Meille on tärkeää olla mukana tukemassa työtä, jossa rohkaistaan jokaista olemaan oma itsensä ja kohtaamaan myös muut yhdenvertaisina”, sanoo Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen. Sinun toivottaa kaikki tervetulleiksi Voglialle ja löytämään uusia vastuullisia suosikkivaatteita niin kampanjatuotteista kuin brändin koko valikoimastakin.

Sinun-kampanjaan kuuluu viisi tuotetta: kaksi ajatonta paitapuseromallia, suuri ja pehmeä kashmir-huivi, samettinen bucket-hattu sekä lämmin villapipo. Tuotteita on saatavilla useissa eri värivaihtoehdoissa Voglian kivijalkamyymälöissä ja verkkokaupassa. Jokaisesta myydystä Sinun-tuotteesta lahjoitetaan 5 % Väestöliiton perheiden hyvinvointia ja vanhemmuutta tukevaan ihmisoikeustyöhön 11.10.–19.12.2021.

Voglian ja Väestöliiton yhteistyö on osa Liitytään yhteen -projektia, jolla kerätään varoja Väestöliiton työhön hyvinvoinnin, toimivien ihmissuhteiden ja ihmisoikeuksien hyväksi. ”Tänä aikana on tärkeää huomioida ihmissuhteiden merkitys hyvinvoinnille, nähdä näkymättömät ja asettua lähekkäin samalle puolelle. Tuemme erityisesti lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia. Teemme myös työtä perheystävällisyyden, yhdenvertaisuuden, monikulttuurisuuden sekä seksuaali- ja ihmisoikeuksien puolesta”, Väestöliiton toimitusjohtaja Eija Koivuranta kertoo.

Kerätyillä varoilla tuetaan muun muassa nuorille ja perheille tarjottavaa maksutonta matalan kynnyksen neuvontaa, jolla pyritään auttamaan mahdollisimman monia saamaan apua varhaisessa vaiheessa ja ennaltaehkäisemään ongelmien syveneminen.

”Olemme todella iloisia yhteistyöstä Voglian kanssa. Voglian unisex-kampanja Sinun ja siihen liittyvä yhteistyökumppanuutemme on tärkeä viesti yhdenvertaisuuden puolesta. Jokainen ihminen on arvokas juuri sellaisena kuin on, ja jokaisella on oltava mahdollisuus tulla kohdatuksi samanarvoisesti omassa arjessaan, ihmisten välisessä kanssakäymisessä ja koko yhteiskunnassa. Yhdessä vastuullisten yritysten kanssa voimme entistä vahvemmin tukea lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia. Lahjoittajien ja kumppaneiden tuella on valtavan suuri merkitys työllemme”, Eija Koivuranta painottaa.

Väestöliitto on monipuolinen hyvinvointialan järjestö ja ihmisoikeustoimija, jonka tehtävänä on vahvistaa hyvinvointia ja ihmisten välistä yhteyttä. Väestöliitto edistää erityisesti lasten, nuorten ja perheiden hyvinvointia sekä perheystävällisyyden, yhdenvertaisuuden ja seksuaalioikeuksien toteutumista. Väestöliitto täyttää tänä vuonna 80 vuotta.

Voglia Oy on vuonna 1983 perustettu suomalainen muotitalo, jonka tyyli on ajaton, harkittu ja pehmeä. Perheyrityksen tavoitteena on luoda kauniita, pitkäikäisiä ja laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa sekä visuaalisesti että funktionaalisesti. Vastuullisuus on koko toiminnan lähtökohta – brändi pyrkii konkreettisiin tekoihin ja läpinäkyvyyteen aina materiaalivalinnoista logistiikkaan asti.

Voglia
voglia.fi/unisex