Uutuuksia koiraystäville – Voglia & Oliver’s Life & Style aloittavat yhteistyön ystävänpäivänä

Voglia & Oliver's Life & Style

Voglia ja koiranvaatebrändi Oliver’s Life & Style ovat iloisia ilmoittaessaan uudesta yhteistyöstään tänä ystävänpäivänä, joka tuo Voglian verkkokauppaan valikoiman korkealaatuisia tuotteita nelijalkaisille ystävillemme. Kumppanuus syntyi yhteisestä halusta tarjota kotimaisuutta, ajattomuutta ja laatua arvostaville asiakkaille tuotteita myös koirille.

”Yhteistyö antaa meille mahdollisuuden laajentaa valikoimaamme ja samalla vastamme asiakkaidemme tarpeisiin entistäkin monipuolisemmin. Tämä on lisäksi ihana huomionosoitus ihmisen parhaille ystäville. Olemme innoissamme uudesta kumppanistamme Oliver’s Life & Style’sta”, kertoo Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

Yhteistyö tuo Voglian verkkokaupassa koirille korkealaatuisia ja tyylikkäitä tuotteita, jotka täyttävät niin esteettiset kuin toiminnalliset tarpeet. Valikoimaan kuuluu Suomessa valmistetut neuleet, hupparit, kylpytakit ja muut tarvikkeet, jotka ovat suunniteltu kestämään aikaa ja tuomaan iloa sekä koirille että niiden omistajille.

”Olemme hyvin iloisia aloittaessamme yhteistyön Voglian kanssa. Yhteistyön aloittaminen oli luontevaa, koska voimme jakaa brändeinä samanlaiset arvot ja haluamme molemmat luoda kauniita ja laadukkaita tuotteita, jotka kestävät sekä aikaa että käyttöä. Suhtaudun positiivisin odotuksin yhteistyöhömme ja uskon, että siitä on iloa meidän molempien asiakkaille", kertoo Oliver’s Life & Stylen perustaja ja toimitusjohtaja Elina Paukkunen.

Mallisto on saatavilla nyt Voglian verkkokaupassa.

+358 400411395

Oliver’s Life & Style on suomalainen brändi, joka valmistaa kauniita, käytännöllisiä ja laadukkaita tuotteita koirille. Vastuullisuus ohjaa kaikkea yrityksen toimintaa ja se on huomioitu niin tuotteiden materiaalivalinnoissa, pitkäikäisyydessä kuin koko toimitusketjussa. Tuotteet on luotu kestämään aikaa ja käyttöä, jotka tekevät niin koiran kuin tämän omistajansa tyytyväiseksi.

Oliver’s Life & Style
Elina Paukkunen, toimitusjohtaja