Kotimaisten brändien yhteinen kesämyymälä Finnish Lifestyle Pop Up on avattu Hankoon

Kesän kiinnostavin ja odotetuin myymälä, Finnish Lifestyle Pop Up, on nyt avattu Hankoon yhteistyössä kotimaisten brändien Voglian, Metsä Skogenin, Oliver’s Life & Stylen, Papurinon ja Parolan Rottingin kanssa.

Ainutlaatuinen yhteistyö kokoaa vastuullisten brändien valikoimat yhteen saumattomaksi elämykseksi idylliseen kesäkaupunkiin. Valikoimamme kattaa laajan kirjon tuotteita, mukaan lukien Voglian ajattomat vaatteet, Metsä Skogenin luonnonläheiset tuotteet, Oliver’s Life & Stylen tuotteet koiraystäville, Papurinon kauniit puuesineet sekä Parolan Rottingin klassiset rottinkikalusteet. Yhdessä valikoima on poikkeuksellisen monipuolinen ja korkealaatuinen.

”Olemme iloisia myymälän avaamisesta yhdessä mielenkiintoisten brändien kanssa. Uskomme että yhteistyössä on voimaa, ja onkin erityistä avata liike yhdessä usean brändin kanssa. Odotamme kesältä kohtaamisia asiakkaidemme kanssa kauniissa Hangossa.”, kertoo Voglian toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

Finnish Lifestyle Pop Up -myymälästä löydät korkealaatuisia kotimaisia tuotteita, jotka heijastavat suomalaista osaamista ja designia. Tervetuloa tutustumaan upeaan myymäläämme ja laadukkaisiin tuotteisiin osoitteessa Satamakatu 2 (ovi 10) ja nauti Hangon ainutlaatuisesta kesätunnelmasta.

Myymälämme palvelee 30.8. asti:
ti 11-17
ke 11–19
to 11–17
pe 11–17
la 11–15
30.6. alkaen su 11–15

Suljettu juhannuksena 21–23.6.

Finnish Lifestyle Pop Up
Satamakatu 2 (ovi 10), Hanko

Oliver’s Life & Style on suomalainen brändi, joka valmistaa kauniita, käytännöllisiä ja laadukkaita tuotteita koirille. Vastuullisuus ohjaa kaikkea yrityksen toimintaa ja se on huomioitu niin tuotteiden materiaalivalinnoissa, pitkäikäisyydessä kuin koko toimitusketjussa. Tuotteet on luotu kestämään aikaa ja käyttöä, jotka tekevät niin koiran kuin tämän omistajansa tyytyväiseksi.

Papurino on sekä vastuullisen muotoilun brändi, että pieni muotoilutalo. Se on Anna ja Olli Tuomelan elämäntyö. Tuotteissa voit nähdä Ollin graafisen tyylin ja Annan herkän kädenjäljen. Papurinon päätuotteita ovat erilaiset kotimaisesta koivuvanerista valmistetut seinäteokset.

Parolan Rottinki Oy on suomalainen vuodesta 1967 toiminut sisustamisen ja huonekalualan ammattilainen. Suomessa suunnitellut designtuotteet valmistetaan vastuullisesti ja valvotusti Indonesiassa. Perheyritys toimii Parolassa Hämeessä, mutta vaikuttaa valtakunnallisesti verkkokauppansa välityksellä sisustaen yksityisiä koteja ja julkisia tiloja.

Metsä/Skogen on moniaistillinen lifestyle-brändi, jonka missiona on edistää ihmisten ja metsien hyvinvointia. Se konseptoi metsän tuotteisiin, tiloihin ja palveluihin. Metsä/Skogen haluaa suojella suomalaista ikimetsää ja hyödyntää sen ainutlaatuista elämystä palveluissaan. Brändin toiminta edistää ihmisten ja metsien hyvinvointia luontoyhteyden kautta.