Voglia viettää kesää ympäri maata yhdessä muiden suomalaisbrändien kanssa

SOFIA Raidallinen mekkoKesä on yhteisen ilon ja jaettujen kokemusten aikaa. Tänä vuonna Voglian pop up -myymälät palvelevat asiakkaitaan Hämeenlinnan Tuulosessa Noshin sekä Porvoossa ja Savonlinnassa Mainion kanssa.

”Olemme todella innoissamme Tuulosen kauppakeskuksessa sijaitsevasta yhteismyymälästämme”, sanoo Nosh Company Oy:n toimitusjohtaja Antti Järvinen. ”On hienoa, että kaksi erittäin laadukasta ja vastuullista paikallista vaatemerkkiä yhdistävät voimansa. Nosh on jo hetken aikaa pohtinut oman kesämyymälän avaamista, ja kun Voglia maaliskuussa otti yhteyttä kertoen ideastaan, päätökset syntyivät nopeasti”, hän jatkaa.

Voglialle tuleva kesä on tärkeä, sillä asiakkaiden kohtaaminen kasvotusten on vihdoin vapaampaa kuin vuosiin. ”Toivomme, että pandemian pahin vaihe on nyt pysyvästi takana, sillä meille lähikommunikointi asiakkaidemme kanssa on aina ollut tekemisemme ydinjuttuja”, kertoo Voglia Oy:n toimitusjohtaja Katriina Virtanen.

Porvoossa Voglia vierailee jo toista kesää päästen nyt jakamaan myymälänsä Mainion kanssa. “Odotamme yhteistyötä ja iloisia asiakaskohtaamisia innolla”, toteaa Mainio Clothing Oy:n toimitusjohtaja Johanna Vaissi. Myös Savonlinna on Voglialle ennestäänkin tuttu kaupunki, jossa liiketila täytetään tänä vuonna uuden yhteistyöyrityksen kanssa. Voglian ja Mainion kesäkaupat ovat viihtyisiä koko perheen paikkoja, joista löytyy vastuullisia vaatteita ja asusteita niin aikuisille kuin lapsillekin.

Kotimaisten brändien yhteistyö tuo kuluttajille lisää vaihtoehtoja ja helpottaa hankintojen tekemistä. Voglian ja sen kesäkumppanien mallistot täydentävät toisiaan – yhdessä valikoima on poikkeuksellisen monipuolinen ja korkealaatuinen. ”Samanhenkisten yritysten kanssa on mahtavaa tehdä yhteistyötä. Hyödymme siitä kaikki ja opimme toisiltamme”, toimitusjohtaja Virtanen sanoo hymyillen.

Hämeenlinnan Tuulosen liike on jo toiminnassa, ja Porvoon myymälä aukeaa perjantaina 20.5.2022. Savonlinnan toimipisteessä pääsee vierailemaan 7.6. alkaen. Lisätietoa ja ajankohtaisia uutisia yhteismyymälöistä saa seuraamalla mukana olevia brändejä somessa.

Voglia, Nosh ja Mainio toivottavat sekä paikalliset asukkaat että kesän matkailijat lämpimästi tervetulleiksi!

Mainio Clothing ja Nosh

Vasemmalla Mainio (kuvaaja Riikka Kantinkoski), oikealla Nosh (kuvaaja Thomas Broumand / Broufoto).

Voglia Oy on vuonna 1983 perustettu suomalainen muotitalo, jonka tyyli on ajaton, harkittu ja pehmeä. Perheyrityksen tavoitteena on luoda kauniita, pitkäikäisiä ja laadukkaita vaatteita, jotka kestävät aikaa sekä visuaalisesti että funktionaalisesti. Vastuullisuus on koko Voglian toiminnan lähtökohta – brändi pyrkii konkreettisiin tekoihin ja läpinäkyvyyteen aina materiaalivalinnoista logistiikkaansa asti.

NOSH on vuonna 2009 perustettu suomalainen vaatemerkki, jonka vaatteisiin on ilo pukeutua. Sen valikoimaan kuuluvat ylellisen pehmeät, laadukkaat ja aina sopivat naistenvaatteet. NOSH-vaatteiden pääraaka-aineena on luonnonmukaisesti kasvatettu ja sertifioitu puuvilla. Kaikki NOSH-vaatteet valmistetaan vastuullisesti Euroopassa. NOSH-positiivisuus on iloa, halua ja hyvää asennetta, joka ulottuu ja kuuluu kaikille.

Persoonallisista printeistä ja omasta vahvasta tyylistään tunnettu Mainio on valmistanut vaatteita lapsille ja aikuisille vuodesta 2014. Vastuullisuus ja läpinäkyvyys ovat Mainion tuotannon lähtökohdat. Luomupuuvilla on alusta asti ollut mallistojen perusta, ja Mainio on ensimmäinen suomalainen GOTS-sertifioitu lastenvaateyritys.

Nosh Company Oy
Antti Järvinen, toimitusjohtaja