Toimitusehdot ja maksutavat


 

TOIMITUSEHDOT

Suomalaisesta Voglia.fi verkkokaupasta (ent. Vogliashop.fi) ostaminen on turvallista ja helppoa. Ostaminen vaatii toimivan ja oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamisen. Ostaminen tapahtuu lisäämällä valitut tuotteet ostoskoriin, sekä valitsemalla haluttu toimitus- ja maksutapa. Ostoskorivaiheessa  tilaukseen liittyvät mahdolliset toimituskulut sekä valittuun maksutapaan mahdollisesti liittyvät kulut näkyvät eriteltyinä. "Siirry maksamaan" / "Lähetä tilaus" - toiminnolla tapahtuvan maksun kautta asiakas sitoutuu Voglian verkkokaupan toimitusehtoihin. Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaa ulkopuolinen palveluntarjoaja Klarna Oy.

Onnistuneesta tilauksesta lähtee tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi. Postitamme tilaukset aina viimeistään seuraavana arkipäivänä. Tilausvahvistuksella olevan lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetyksen kulkua.

Voglia.fi -verkkokauppa hyväksyy asiakkaakseen vain täysi-ikäiset henkilöt ja toimittaa tilaukset ainoastaan yli 18-vuotiaille henkilöille Manner-Suomeen.

 

1. Toimistustavat

Nouto valitsemastasi postista, hinta 5,90€

Noudat tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. Voit seurata Postin sivuilta paketin kulkua tilausvahvistuksella olevan koodin JJFI.... avulla.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 5,90 €

Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi. 

Postin kotiinkuljetus

Mikäli haluat pakettisi kotiin kuljetettuna, tulee sinun ottaa yhteys omaan postiisi sen jälkeen, kun olet saanut paketin saapumisilmoituksen. Paketin kotiinkuljetuksesta ja hinnasta vastaa Posti.

Lähetämme tuotteet aina seuraavana arkipäivänä. Jos et ole saanut Postin ilmoistusta saapuneesta lähetyksestä viikon sisällä tilauksestasi, kannattaa sinun olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää onko Postin pakettitoimitus viivästynyt.

 

2. Maksutavat
Verkkopankki, luottokortti ja Klarna-lasku & Klarna erämaksu ovat verkkokaupassa käytössä olevat maksutavat, joissa palveluntarjoajana toimii Klarna Oy.


Verkkopankkimaksut

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkopankkimaksaminen. Maksun saajana näkyy Digital River World Payments Ab.

Luottokortit:

Visa, MasterCard -kortit ja American Express
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Voglia Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.

Klarna lasku:
Valitessasi LASKUN, saat tuotteistasi LASKUN SÄHKÖPOSTIISI, kun tilaus on käsitelty. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, mikäli laskua ei näy. Laskun kulut / koron määrittää Klarna Oy ja se on nähtävillä maksutapaa valittaessa.

Erämaksu / Klarna luotto
Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti. Palvelusta maksat kulloisenkin Klarnan määrittämän tilinhoitopalkkion sekä koron. Lisätiedot ehdoista saat Klarnan asiakaspalvelusta.
LASKU POSTITETAAN ASIAKKAAN ANTAMAAN OSOITTEESEEN SEURAAVAN KUUN LOPUSSA.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot

 

3. Palautusoikeus
Käyttämättömillä ja vahingoittumattomilla tuotteilla on 14 päivän ilmainen palautusoikeus.
Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa tai vaihtaa myymälöissämme, vaan palautus on tehtävä Postin toimipisteeseen, tilauksen mukana olevan ohjeen mukaisesti, tuote asiallisesti pakattuna, käyttäen postin asiakaspalautusta. Palautus on tällöin asiakkaalle maksuton. Voit myös palauttaa tuotteet Postin pakettiautomaatin kautta käyttämällä noutovaiheessa saamaasi lokerokoodia.

Lähetä tieto sähköpostilla tekemästäsi palautuksesta osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi

Säilytä Postin kuitti tekemästäsi palautuksesta aina siihen asti, kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on saapunut tilillesi / luottokortillesi / olet saanut sähköpostilla ilmoituksen laskusi mitätöinnistä (muutoksesta). 

Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Mahdolliset tuotteiden tilaamisesta aiheutuneet toimituskulut hyvitämme takaisin, mikäli palautus koskee koko tilausta.

Palautuksen saavuttua, tai kun asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteet takaisin, Voglia Oy suorittaa Klarna Oy:n välityksellä hyvityksen viipymättä sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt alkuperäistä tilausta tehdessään. 
Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

4. Tuotevaihto
Jos haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen, kannattaa tuote tilata uudelleen verkkokaupasta ja  palauttaa vaihdettava tuote palautusohjeen mukaisesti. Näin varmistat, että toivomaasi tuotetta on vielä saatavilla. Mikäli haluat vaihtaa vain tuotteen kokoa tai väriä, voit palauttaa alkuperäisen tuotteen meille ja kirjoittaa palautuslomaakkeeseen toivomasi vaihtotuotteen tiedot. Mikäli tuotetta ei ole saatavissa, olemme sinuun päin yhteydessä hyvityksen suorittamiseksi. Mikäli palautat kaikki tuotteet / tuote on ollut ainoa ostoksesi, niin hyvitämme toimituskulut palautuksen yhteydessä. Mikäli olet tilannut useamman tuotteen, mutta vaihdat vain osan tuotteista, niin voit ilmoitata siitä meille palautusilmoituksessasi (osapalautus). Lähetämme silloin sinulle koodin, jolla saat uuden toimituksen postikulut hintaan 0€.

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@voglia.fi

Ilmainen asiakaspalautus koskee vain Postin kautta palautettuja paketteja, joissa on käytetty

Postin asiakaspalautustunnusta: 601708.
Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

5. Etämyyntisopimuksen peruuttamisoikeus
Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan ilmoitettava yksiselitteisesti Voglia Oy:lle päätöksestään peruuttaa sopimus. Peruuttamisilmoitus on mahdollista tehdä kirjeellä postitse (Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi) tai sähköpostilla: asiakaspalvelu@voglia.fi

Etämyyntisopimuksen peruuttamiseen tulee asiakkaan käyttää alla olevasta linkistä aukeavaa lomaketta:
www.vogliashop.fi/editor_files/file/Vogliashop%20peruuttamisilmoitus_2014.pdf
Lomake tulee lähettää em. tavalla Voglia Oy:lle, sekä liittää täytettynä palautettavien tuotteiden yhteyteen.
Peruuttamisoikeuden ilmoittamisen/ käyttämisen jälkeen tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoituksen tekemisestä. Tuotteet tulee toimittaa hyvin pakattuina postin toimipisteeseen. Palautus tulee tapahtua käyttämällä Voglia Oy:n asiakkaalle maksutonta asiakaspalautustunnusta: 601708. Palautuksesta saatava kuitti on asiakkaan säilytettävä 3kk ajan. Postiennakolla tai muilla toimitustavoilla palautettujen tuotteiden toimituskuluja emme hyvitä.

Tilauksen peruminen ennen toimitusta
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi
Voglia.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja laskun mitätöintiin / rahojen palauttamisen asiakkaalle.


6. Reklamaatiot ja kuluttajansuoja
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme tekemään välittömästi osoitteeseen: asiakaspalvelu@voglia.fi
Jos saat virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen, tulee tuote palauttaa Voglia Oy:lle asiakaspalautuksena edellä olevan ohjeen  mukaisesti.

Vastaamme korkealaatuisten tuotteidemme virheettömyydestä myös edellä mainitun 14 päivän vaihto- ja palautusajan jälkeen.
Havaittuasi vian ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme tilanteen korjaamiseksi.
Kuluttajansuojalaki, joka suojaa sinun oikeuksiasi asiakkaana, koskee myös ostosten tekoa meillä.

7. Muut toimitusehdot
Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Verkkokaupan sisältö- ja info-sivuilla oleva mahdollinen virheellinen hinta ei oikeuta tuotteen ostamiseen tähän hintaan, vaan tuotteen hinta on tuotekortilla / ostoskorissa näkyvä hinta.
Mahdolliset hintojen / toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Käyttämättä jäänyttä alennuskoodia ei voi laskea tilaukselle jälkikäteen.
Verkkokaupassa tehdyt ostokset eivät kerrytä bonusta, eikä bonuksia voi käyttää verkkokaupassa.

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvänä hintavirheenä voidaan pitää esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on merkitty erheellisesti 0,00€ tai esimerkiksi 0,59€. Edellä mainituissa tapauksissa virheellinen hinta on niin selvästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys.

Voglia ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Voglia verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Voglia.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.