Kotimaisesta Voglia.fi verkkokaupasta ostaminen on helppoa ja turvallista. Tuotteet myy Voglia Oy (Y-tunnus 3237306-3). Tilauksesi lähtee matkaan verkkokauppamme varastolta Hämeenlinnan Lammilta muutaman seuraavan arkipäivän aikana tilauksestasi. Jos tilauksesi ei vastaa odotuksiasi, sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus. Katsothan tarkemmat tiedot kohdasta palautusoikeus.

Veloitamme 2.10.2023 jälkeen tilattujen tuotteiden palautuksista (tilauksen kokopalautus tai osapalautus) 3 € käsittelykulun. Noutamattomista paketeista veloitamme 20 € käsittelykulun. Luethan lisää päivitetyistä ehdoistamme kohdasta palautusoikeus.

Oikean koon valintaa varten olemme lisänneet jokaiselle tuotesivulle tuotekohtaisen kokotaulukon, josta voit tarkistaa itsellesi sopivan koon. Muistathan tarkistaa jokaisen tuotteen kohdalla taulukon kokosuositukset. Taulukko aukeaa kokovalikon alapuolelta mittanauhaa klikkaamalla.

Ostamista varten sinun tulee ilmoittaa  oikea ja toimiva sähköpostiosoite, sillä tilausvahvistus onnistuneesta tilauksesta lähtee antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, tarkistathan roskapostikansiosi. Tilausvahvistuksella olevan lähetystunnuksen avulla voit seurata lähetyksen kulkua. Tilaukseen liittyvät toimituskulut sekä valittuun maksutapaan mahdollisesti liittyvät kulut näet jo ostoskorivaiheessa eriteltyinä. Maksutapahtumasta ja maksutavoista vastaa ulkopuoliset palveluntarjoajat: Paytrail Oyj ja Klarna Oy.

Veloitamme 2.10.2023 jälkeen tilattujen tuotteiden palautuksista (tilauksen kokopalautus tai osapalautus) 3 € käsittelykulun. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa tai väriä, voit ilmoittaa siitä asiakaspalveluumme sähköpostilla. Tuotevaihto on aina ilmainen. Katso tarkemmat palautustiedot kohdasta palautusoikeus.

Mikäli toimituskulut ovat olleet ilmaiset vain tietyn summan ylittävissä tilauksissa, Voglia Oy vähentää toimituskulut hyvitettävästä summasta, jos osapalautuksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle asetetun rajan.

Hyväksyessäsi tilauksen sitoudut Voglia Oy:n verkkokaupan toimitusehtoihin. Voglia Oy:n Voglia.fi -verkkokauppa hyväksyy asiakkaakseen vain täysi-ikäiset henkilöt ja toimittaa tilaukset yli 18-vuotiaille henkilöille Manner-Suomeen.

Toimitustavat

Ilmainen toimitus yli 150 € tilauksiin. Ei koske kotipakettia tai DHL Express-toimitusta.

Muistathan ilmoittaa oikean puhelinnumeron, sillä saapumisilmoitus ilmoitetaan usein tekstiviestitse.

Nouto valitsemastasi PostNord pisteestä, hinta 6,90€
Nouda tilaamasi tuotteet lähimmästä PostNord pisteestä 3-5 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi PostNordin palvelupisteestä.

Nouto valitsemastasi postista, hinta 7,90€
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postistasi 1-4 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä, sähköpostilla tai pakettikortilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista / Postin palvelupisteestä. Voit seurata Postin sivuilta paketin kulkua tilausvahvistuksella olevan koodin JJFI.... avulla.

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista, hinta 7,90€
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista 1-4 arkipäivässä. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti koodin saatuasi.

Kotipaketti, hinta 14,90€
Saat tilauksesi suoraan kotiovellesi 1-4 arkipäivässä. Tilauksen jälkeen Posti on yhteydessä jakeluajan sopimiseksi.

DHL Express toimitus, hinta 11,90€
Saat tuotteesi haluamaasi paikkaan 1-3 arkipäivässä, esimerkiksi kotiinkuljetuksena, toimituksena työpaikalle tai valitsemaasi noutopisteeseen. Tilauksen jälkeen DHL on sinuun yhteydessä, jolloin voit sopia mieleisesi toimitusajan ja -paikan.

Nouto Voglia-myymälästä, hinta 0,00€
Huom! Myymälänoudot ovat tauolla huhtikuun alkuun asti. Saat tuotteesi toimitettuna suoraan myymäläämme, toimitusaika 2-7 arkipäivää. Saat sähköpostitse ilmoituksen paketin saapumisesta, jonka jälkeen sinulla on viikko aikaa noutaa pakettisi myymälästä.

Maksutavat

Käytössäsi on laaja valikoima turvallisia maksutapoja, joista voit valita sinulle sopivimman:

  • oma verkkopankkisi
  • kaikki yleisimmät luottokortit
  • mobiilimaksaminen
  • Klarna-lasku & Klarna erämaksu.

Verkkopankkimaksut
Verkkopankkimaksuissa Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) välittää maksusi Voglia Oy:lle. Tiliotteellasi maksun saajana näet Paytrail Oyj:n.

Luottokortit
Voit maksaa Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, Debit MasterCard ja American Express -korteilla, jolloin maksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL -suojatulla verkkomaksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytrail Oyj:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme, vaan Paytrail Oyj toimii ainoastaan maksunvälityspalvelun tarjoajana ja näkyy maksun saajana asiakkaan korttilaskulla. Verkkokaupassa on käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut. Voglia Oy / voglia.fi -verkkokauppa toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle.
Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n (2122839-7) välille. Paytrail Oyj vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista.

Mobiilimaksutavat
OPn Pivo on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa. Maksuehdot ovat tarjolla Pivon sivuilta, lue lisää täältä.

Mobilepay
Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, lue lisää täältä.

Masterpass
Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla, lue lisää täältä.

Siirto
Maksuehdot ovat tarjolla osoitteessa siirto.fi

Klarnan maksutavat
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tapahtuu suoraan Klarnalle / Klarna toimii luoton tarjoajana.

Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Ei laskutuslisää, ei korkoa, kun maksat laskusi 14 vuorokauden sisällä, tuotteet saatuasi.
Valitessasi laskun, saat tuotteistasi laskun sähköpostiisi, kun tilaus on käsitelty. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, mikäli laskua ei näy. Laskun kulut / koron määrittää Klarna Oy ja se on nähtävillä maksutapaa valittaessa. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.

Osamaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti useammassa kuukausierässä. Huomioithan, että tällöin sinulta veloitetaan maksutapaan liittyen erillisiä laskutus / luoton avausmaksuja, sekä mahdollisesti luottokorkoa maksuajasta ja summan suuruudesta riippuen. Tiedot laskusta saat antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Katso voimassa olevat sopimusehdot täältä.

Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
Klarna / Privacy Policy
Jotta sinulle voidaan tarjota Klarnan maksutapoja, välitämme sinusta tietoa Klarnalle, kuten yhteystietosi ja tiedot tilauksesta, jotta Klarna voi arvioida, voidaanko sinulle tarjota eri maksutapoja, ja tarjota sinulle sopivat maksutavat.
Löydät lisätietoa Klarnasta täältä . Henkilötietojasi käsitellään soveltuvan tietosuojalainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Palautusoikeus

Verkkokaupasta ostetut tuotteet voit aina palauttaa 14 vrk palautusoikeuden mukaisesti joko myymälään (ei koske POP UP -myymälöitä) tai alla olevia kuljetustapoja käyttäen.

Veloitamme 2.10.2023 jälkeen tilattujen tuotteiden palautuksista (tilauksen kokopalautus tai osapalautus) 3 € käsittelykulun. Käsittelykulu sisältää palauttamiesi tuotteiden siistimiseen sekä tilauksen pakkausmateriaaleihin ja laskun käsittelyyn liittyvät kulut. Vähennämme 3 € käsittelykulun sinulle palautuvasta summasta. Mikäli alkuperäinen tilauksesi on ylittänyt ilmaisen toimituksen rajan, ja osapalautuksen jälkeen pitämäsi tilauksesi loppusumma jää alle 150 € vähennetään toimituskulu 6,90 € sekä palautuksen käsittelykulu 3 € sinulle hyvitettävästä summasta. Tuotevaihto on aina ilmainen ja voit lukea siitä lisää kohdasta tuotevaihto.

Noutamattomista paketeista veloitamme 2.10.2023 alkaen 20 € käsittelykulun.

Kun haluat palauttaa tuotteet meille Postin tai DHL:n kautta, toimithan alla olevan ohjeen mukaisesti. Palautustavasta riippumatta tuotteet tulee olla pakattuina huolellisesti esim. alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen, sekä tuotteiden mukana tulee olla palautuslomake asianmukaisesti täytettynä sekä tilaajan tiedot ja tilausnumero. Huom! Palautusoikeus ei koske korjaus- ja kustomointipalveluja eikä kosmetiikkatuotteita.

Palautus myymälään
Toimitustavasta riippumatta voit aina palauttaa pakettisi Vantaan tai Espoon myymäläämme. Palautuksesi lähtee normaalien kuljetustemme mukana verkkokaupan varastolle, jossa paketin saavuttua tehdään hyvitys alkuperäistä maksutapaa käyttäen. Säilytä kassalta saamasi kuitti siihen asti, että olet saanut hyvityksen.

Palautus asiakaspalautustunnuksella
Toimitustavasta riippumatta voit aina käyttää Postin asiakaspalautusta. Kirjoita Voglian asiakaspalautustunnus 601708 paketin päälle ja toimita Postin asiointipisteeseen. Säilytä saamasi kuitti siihen asti, että olet saanut hyvityksen.
Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

Tilauksen toimitustapana Posti Palautus Postin Helposti-koodilla
Rekisteröi palautus osoitteessa: posti.fi/palautapaketti. Rekisteröintiä varten tarvitset pakettisi lähetystunnuksen (JJFI -alkuinen). Sivusto antaa sinulle yksilöllisen Helposti-koodin, joka tulee kirjoittaa paketin päälle. Säilytä koodi myös itselläsi siihen asti, että olet saanut hyvityksen. Vie palautus haluamaasi postiin tai pakettiautomaattiin.

Toimitustapana DHL: katso tarkemmat tiedot voglia.fi/dhl
Liimaa paketin päälle palautustarra
Etsi lähin DHL palvelupiste https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/index.jsp tai tilaa nouto https://mydhl.express.dhl/fi/fi/auth/login.html 
Voit tehdä palautuksen myös Postin asiakaspalautustunnuksella 601708 toimittamalla paketin Postin asiointipisteeseen. Säilytä kuitti siihen asti, että olet saanut hyvityksen.

Muistathan aina,

Pakkaa palautettavat tuotteet huolella ja niitä vahingoittamatta. Liitä aina palautuksesi mukaan palautusilmoituslomake huolellisesti täytettynä tai vähintäänkin yhteystietosi ja tilausnumero. Säilytä kuitti tekemästäsi palautuksesta aina siihen asti, kunnes olet saanut tiedon palautuksesi käsittelystä ja hyvitys on saapunut tilillesi / luottokortillesi / olet saanut sähköpostilla ilmoituksen laskusi mitätöinnistä (muutoksesta). Vain kuitin / tositteen avulla kadonnut palautus voidaan jäljittää.

Hyvitys palautuneesta tuotteesta / tuotteista tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen kuin alkuperäinen tilauskin. Voglia Oy suorittaa hyvityksen Paytrail Oyj :n tai Klarnan kautta – maksutavastasi riippuen. Mikäli toimituskulut ovat olleet ilmaiset vain tietyn summan ylittävissä tilauksissa, on meillä oikeus vähentää toimituskulut hyvitettävästä summasta, mikäli osapalautuksen jälkeen tilauksen lopullinen summa jää alle asetetun rajan. Mikäli tilauksen osapalautuksen yhteydessä euromäärään sidotun edun ehdot eivät enää täyty, palautettavassa summassa huomioidaan asiakkaalle jäävien tuotteiden hinta ilman tätä etua.

Mikäli tuote / tuotteet on otettu käyttöön tai niiden kunto ei vastaa uutta tuotetta, vastaa asiakas käyttöönotettujen tuotteiden arvonalentumisesta. Jos tuotteesta on käytön johdosta tullut myyntikelvoton, vastaa asiakas koko tuotteen arvosta.

Asiakaspalautus koskee Voglia-myymälöihin palautettuja, DHL palautustarralla lähetettyjä ja Postin kautta palautettuja paketteja, joissa on käytetty, joko Helposti-koodia tai Postin asiakaspalautustunnusta: 601708.
Palautusosoite: Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi

Tuotevaihto

Verkkokaupasta tilatuille tuotteille tuotevaihto on aina ilmainen. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa / väriä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Myymälässä voit myös vaihtaa tilaamasi tuotteen kokoa / väriä, mikäli tuote kuuluu myymälän valikoimaan. Kokonaan vaihto toiseen erihintaiseen tuotteeseen ei ole mahdollista.

Kampanjan aikana suosittelemme tilaamaan tuotteen suoraan verkkokaupasta, ja palauttamaan vaihdettavan tuotteen palautusohjeen mukaisesti. Näin varmistat, että toivomaasi tuotetta on vielä saatavilla. Kun tuotteita on rajallinen / rajoitettu / numeroitu erä myynnissä, emme voi taata, että tuotevaihdon yhteydessä oikeaa kokoa on enää saatavilla, mikäli lähetät vaihtotoiveesi sähköpostitse tai palautuspaketin mukana.

Mikäli palautat kaikki tuotteet / tuote on ollut ainoa ostoksesi, veloitamme 3 € käsittelykulun palautuksen yhteydessä.

Reklamaatiot ja kuluttajansuoja

Verkkokaupan yleiset ehdot tai Voglian tuotteilleen myöntämä tuotetakuu eivät rajoita asiakkaan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisia oikeuksia eikä yrityksen lakisääteistä tuotevirheisiin sovellettavaa virhevastuuta.

Mikäli havaitset, että verkkokaupasta ostetussa tuotteessa on tuotevirhe, tulee sinun tehdä reklamaation mahdollisimman pian virheen havaitsemisen jälkeen joko tuotetakuu sivulla olevan lomakkeen kautta, lähettämällä viestiä osoitteella asiakaspalvelu@voglia.fi tai viemällä tuote Voglia myymälään. Voglia vastaa tuotteen lähetyskustannuksista, lisäohjeet tuotteen lähettämiselle kuluitta saat asiakaspalvelusta tai henkilökunnaltamme myymälässä.

Mikäli reklamaatio ei ole sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti virheellinen, voi Voglia hylätä reklamaation.

Kuluttajansuojalaki, joka suojaa sinun oikeuksiasi asiakkaana, koskee myös ostosten tekoa meillä.

Etämyyntisopimuksen peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa etämyyntisopimus 14 päivän kuluessa siitä, kun tavara on vastaanotettu. Peruuttamisoikeus ei koske tilausta, jossa tuote on jo asiakkaan tilauksen mukaisesti kustomoitu ennen sen lähettämistä (uuden tuotteen mittoja on muutettu asiakkaan antamien tietojen mukaisesti). Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava yksiselitteisesti Voglia Oy:lle päätöksestään peruuttaa sopimus. Peruuttamisilmoitus on mahdollista tehdä kirjeellä postitse (Voglia Oy, Häkylätie 12, 16900 Lammi) tai sähköpostilla: asiakaspalvelu@voglia.fi

Peruuttamisoikeuden ilmoittamisen/ käyttämisen jälkeen tuotteet tulee palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua ilmoituksen tekemisestä. Tuotteet tulee toimittaa hyvin pakattuina postin toimipisteeseen. Palautus tulee tapahtua käyttämällä Voglia Oy:n asiakkaalle maksutonta asiakaspalautustunnusta: 601708. Palautuksesta saatava kuitti on asiakkaan säilytettävä kunnes hyvitys on tapahtunut alkuperäistä maksutapaa käyttäen. Postiennakolla tai muilla toimitustavoilla palautettujen tuotteiden toimituskuluja emme hyvitä.

Tilauksen peruminen ennen toimitusta
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@voglia.fi

Muut toimitusehdot

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, sekä oikeuden tehdä muutoksia palveluun tai sen yleisiin ehtoihin milloin tahansa. Muutokset tulevat voimaan, kun asiakas hyväksyy ehdot uuden ostoksen yhteydessä tai kauppaa selatessaan.

Käyttäjä puolestaan vastaa kaikista hänen käyttäjätunnuksellaan ja salasanallaan tehdyistä tilauksista. Käyttäjä on vastuussa käyttäjätunnuksensa ja salasanansa salassapidosta.

Jos saat virheellisen tai väärin lähetetyn tuotteen, pyydämme että tuote palautetaan Voglia Oy:lle asiakaspalautuksena edellä olevan ohjeen mukaisesti.

Verkkokaupan sisältö- ja info-sivuilla oleva mahdollinen virheellinen hinta ei oikeuta tuotteen ostamiseen tähän hintaan, vaan tuotteen hinta on tuotekortilla / ostoskorissa näkyvä hinta.

Mahdolliset hintojen / toimituskulujen muutokset koskevat vain muutosten voimaantulon jälkeen tehtäviä tilauksia. Käyttämättä jäänyttä alennuskoodia ei voi laskea tilaukselle jälkikäteen.

Verkkokaupassa ja myymälöissä tehdyt ostokset kerryttävät Voglia Family -asiakastilin pistesaldoa, mikäli asiakas on tunnistautunut tililleen oston yhteydessä. Bonuksia voi käyttää Voglian verkkokaupassa sekä myymälöissä.

Voglia.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilausprosessin keskeyttämiselle  selvien hintavirheiden kohdalla. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen mahdollista hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa merkittävästi ja selvästi tuotteen oikeasta hinnasta. Selvänä hintavirheenä voidaan pitää esimerkiksi sitä, että tuotteen hinta on merkitty erheellisesti 0,00€ tai esimerkiksi 0,59€. Edellä mainituissa tapauksissa virheellinen hinta on niin selvästi oikeasta hinnasta poikkeava, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys. Tällaisessa tapauksessa Voglia on yhteydessä asiakkaaseen ilmoittaen hänelle tilanteesta ennen tilausprosessin jatkamista.

Voglia ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Voglia verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, työnseisauksesta/lakosta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Voglia.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Viimeksi katsomiasi